November 21, 2005

بازگشت جدای !

1/
این مدت زیادی که نبودم و ننوشتم را می شود به علل مختلفی مثل گرفتاریهای دانشگاهی، فاصله گرفتن خود خواسته از اینترنت و از همه مهمتر نداشتن حوصله مرتبط بود اما از این به بعد یا سعی می کنم همیشه بنویسم و یا کلا تعطیلش کنم.
2/
هفته نامه چلچراغ هفته گذشته در مطلبی به ستایش از سرویس دهنده وبلاگ بلاگفا و امکانات جدید آن پرداخت. من هم که از یکی دو هفته پیش تصمیم گرفته بودم شروع کنم به نوشتن و دنبال بهانه می گشتم قصد اسباب کشی از بلاگ اسپات به بلاگفا را کردم. اما با مسئله قالب های فارسی روبرو شدم که در نوشته بعدی به تفصیل آمده است. بنابراین برگشتم سرخانه و زندگیم. همینجا هم از Blogspot و Google عزیز عذر خواهی می کنم. شرمنده!
3/
خیلی سعی کردم تغییراتی روی این قالب بدهم تا این بازگشت با تغییراتی هم همراه باشد. اما وسواس بیش از حد اجازه نداد. سعی می کنم طی هفته های آینده تغییراتی در قالب ایجاد کنم. بالاخره وقتی گاردین و وال استریت ژورنال تغییر شکل می دهند ما را هم جو می گیرد دیگر!

* در ضمن تیتر مطلب هم عنوان یکی از سری فیلمهای جنگهای ستاره ای است.

No comments: