December 24, 2005

ربع سکه، نیم سکه، تمام سکه

در دانشگاهمان استادی داریم که در کلاس خیلی خوب درس نمی دهد و حضور در کلاسش ممکن است باعث قبولی نشود، اما حضور در کلاسهای خصوصی اش باعث قبولی صد در صد انشجو می شود. اما اگر فکر می کنید این حضور در کلاسهای خصوصی به بار علمی کلاسها و شیوه تدریس استاد محترم در این کلاسها مربوط می شود سخت در اشتباهید.
روش کار بدین شرح است :
1 / اصلا نیازی نیست در کلاسهای ایشان حضور یابید. خیلی مهم نیست که سر کلاس گوش می دهید یا نه. فقط در طول ترم کمی پول جمع کنید برای کلاسهای آخر ترم.
2 / اواخر ترم سراغ استاد محترم رفته و از ایشان می خواهید که برایتان کلاس خصوصی بگذارد. ممکن است ابتدا چند بار با پاسخهایی مثل « فعلا وقت ندارم »، « تو چند جلسه کوتاه من نمی تونم شما رو به سطح علمی مطلوب برسونم » از سوی استاد مواجه شوید؛ ولی خاطرتان جمع که با کمی اصرار ماجرا حل می شود.
3 / در این مرحله که بخش اصلی است شما باید به ک طلا فروشی مراجعه نموده و یک عدد سکه، نیم شکه و یا ربع سکه بخرید. قابل توجه اینکه گزینه اول کاملا تضمین شده است اما خرید دو مورد بعدی کمی ریسک است. سپس سکه را داخل یک پاکت گذاشته و نام خود را خوش خط و خوانا روی پاکت بنویسید و در جلسه پایانی به استاد تقدیم کنید.
4 / سر جلسه امتحان در حد 5- 4 نمره نوشته، ورقه خود را تحویل دهید و بروید با خیال راحت استراحت کنید. در روز اعلام نتایج احتمالا با نمراتی در حد 15 – 16 روبرو می شوید که البته این نمره به نوع سکه بند 3 بسیار مربوط است.
نکته : شایان ذکر است عده ای بدون طی کردن مراحل یک و دو نیز به نتیجه مطلوب رسیده اند. البته در این موارد احتمالا تنها باید از نوع اول سکه در بند 3 استفاده کنید و گزینه های دیگر به هیچ وجه جوابگو نیستند.
بعضی ها کار و بارشان واقعا سکه است؛ نه؟!

No comments: