July 16, 2005

چشمای تو چه نجیب ... !

در راستای اتفاقات سیاسی اخیر در ایران ملت ایران ترانه هایی در وصف اصلاح طلبان، خاتمی و احمدی نژاد به آنان تقدیم داشته اند و آنان نیز متقابلا :

ملت ایران به خاتمی ( 1384 ) :

چشمای تو چه نجیب
تو نگات چه دل فریب
اما حرفای قشنگت
یه سرابه یه فریب


خاتمی به ملت ایران ( 1384 ) :

عمرا اگه لنگه مو پیدا کنی
هر جوری خواستی با دلش تا کنی


احمدی نژاد به ملت ایران :

من آمده ام که عشق فریاد کند!
من آمده ام که ناز بنیاد کند!
من آمده ام، وای وای، من آمده ام!


ملت ایران به احمدی نژاد :

گل من ای نازنینم! توعزیز دلمی! عزیز دلمی! عزیز دلمی!
تو چشات نشینه شبنم! توعزیز دلمی! عزیز دلمی! عزیز دلمی!
تو رو هر کس که ندیده وصف خوبیتو شنیده!
ای تو یاس بی تحمل! توعزیز دلمی! عزیز دلمی! عزیز دلمی!
تن تو ظریف تر از گل! توعزیز دلمی! عزیز دلمی! عزیز دلمی!



ملت برای خاتمی ( سال 1388 ) :

چشم من بیا منو یاری بکن
گونه هام خشکیده شد کاری بکن
اونکه رفته دیگه هیچ وقت نمیاد
تا قیامت دل من گریه میخواد


مردم به احمدی نژاد ( سال 1388 ) :

با عرض پوزش الفاظی که از سوی ملت به احمدی نژاد گفته خواهد شد در ترانه و شعرنمی گنجد!


اصلاح طلبان به مردم ایران :

منو ببخش، منو ببخش، می خوام که با تو باشم
بیا به من کمک کن، می خوام که با تو باشم
دلم می خواد دست تو رو بازم تو دست بگیرم
منو ببخش ای مهربون، بمون نذار بمیرم
آشتی بده شبامو با ستاره، منو ببخش به فرصتی دوباره


مردم ایران به اصلاح طلبان :

دست تو رو شده برام، قصه هاتو بلد شدم!
من آدم خوبی بودم، بخاطر تو بد شدم!

No comments: